2009年7月27日 星期一

水戰大鬥法

今天同沙律一家參加佢屋苑舉辦的水戰大鬥法


記得上次同沙律’游水’,已經係佢六個月大的時候,轉眼已是三年前的事


最大的不同是,我已經識識地游水了,哈哈


諗住今次萬無一失,亦可以表演下我的泳術(大言不慚??)


點知,


其中一個遊戲係四個人帶住水泡,將汽球運往池另一邊


雖然有個大水泡,但我一落水,發覺掂唔到地,我登時覺得好驚!!!


好低能,明明是有水泡的,我明明平時係淺水地方都勉強可以的


太過份了!


原來我始終未完全克服我畏水的問題!!


結果,我地呢組係全場最慢!


姐姐問我點解有水泡都游到咁,哈哈


沙律就話好好玩,果然後生可畏!!


我要加倍努力了!!!



 

沒有留言:

張貼留言