2019年6月22日 星期六

雨中的坪洲


復活節, 當然想到郊外走走

但呢日有雷暴警告, 天文台話會傾盤大雨, 咁樣點好呢

難得放假, 我地始終唔想留在室內, 決定博一博

去飲個茶先




去到碼頭覺得天好黑, 但都係決定繼續出發

坪洲

又來了這個我地喜愛的地方





但一抵步, 黑雲隨即飄至


先去碼頭另一邊看看





山雨欲來
咁我即刻話去食個下午茶, 避避先


邪惡呀, 芝士火腿西多, 午餐肉雞蛋米線, 還有我最愛的熱奶茶





咁食完又見個天光番, 出去行下
好靚的燒烤爐




點之行到去呢個泳灘, , 突然落大雨, 係勁大個隻, 咁大雨, 佢仲企響到


我地匿入去涼亭避,

點之雨越下越大

開埋遮也濕

等停雨期間, 我開住郭富城的雨中感嘆號來聽, 哈哈

係呢個時候, 仲見到過萬隻飛蛾在飛,

好恐怖

就咁樣, 企左一小時, 似乎都無停雨跡象

咁我地就決定冒雨離開

行到碼頭就已經雙腳盡濕,

要撤退了, 返出去中環

跟住返屋止附近食個飯





雖然今天落雨好掃慶, 好似入去只食左個下午茶, 但雨中感嘆號, 又是一個特別的經歷

1 則留言: