2022年2月13日 星期日

屯赤隧道

 執筆的今天, 我又再經歷一場新挑戰, 三年半後才一次面對這種不安。等待真的很折磨, 要惜福, 要有勇氣, 要突破自己的恐懼, 我一定會好返!

 

11月呢一日, 一早拿了假去行山, 奈何腳不生性, 只能夠在家附近閒逛

朋友仔提議不如去逛逛屯赤隧道

我說, 等登請假去參觀屯赤隧道, 相信我也是第一人

我們在屯門站上往龍鼓灘巴士, 呢程巴士可以說係遊, 會經過很多站才會去到屯赤隧道

下車後, 係一個貨倉區, 要不停向海方向前進







路程全是平路

回頭望到青山, 大半年前我還上到青山, 天啊! 我一定可以再上去的




花半個多小時可去到大草地






食下乾糧

 

因為天氣麻麻, 也沒有再行, 坐在石壆上看看大嶼山

 


 天好快黑, 都係番出屯門



想打邊邊, 吃開那間大家樂執了, 轉戰大快活


 

牛肉好難食, 湯底又有頭, 以後也不去了

2 則留言: