2009年9月28日 星期一

生日飯加做節

同無間朋友慶祝生日,去了海港城的Cadero Grill and Oyster Bar吃tea buffet



有無敵大海景,天氣稍涼時可坐出面,雖然食物款式不太多,但勝在環境不俗,朋友hea之選



夕陽無限好,  ………………………………………


吃完後主角先行離去,我去CY繼續閒逛,行了一會竟在新港踫上我一眾屋企人,所以就join番佢地,又去食另一餐


我地選係尖咀鴻星做節,吃那個甚麼北海道長腳蟹宴



食物質素ok啦,不過值得一讚是,因為呢d日子酒樓一定分兩輪,我地食第二輪,8點d人已經推滿食間舖面,又熱又迫又焗,為左唔俾我地呢班人投訴,酒樓就免費派發樽裝楊枝甘露($12.9)一支,哈哈,因為係任派,你任攞都得架


哈哈,少少甜頭就塞住你班人把口,算佢地有腦,


最後我地等左二十分鐘就入座啦

沒有留言:

張貼留言