2009年9月22日 星期二

congratulations to my lovely friends

9月19 日也是一個好日



呢個蕃茄麵勁好食



咖喱豬扒飯


食飽飽就出發,朋友仔大婚地點係三軍會,我地唔識去(應該係唔就腳,天氣又太熱),我地決定搭的士





恭喜哂 :)


後來同兩位朋友仔講開蠟燭象徵意義,才發現我地三個原來表面好認真,但心底都原來有一個好大疑問……………….我地好抵死



雖然係黃昏舉行,但天氣太熱了,我地成個人都溶左咁,所以完左就去飲杯野



我的芒果雞肉沙律,唔記得同朋友仔講,係charlie brown用匯豐咭係有9折的,令大家飲恨了



呢度食得太飽了,攪到夜晚食完碗翅都已經食唔落了



 

沒有留言:

張貼留言