2019年3月10日 星期日

2019年新春西貢大枕蓋尋吊鐘花之旅


又來到年度大枕蓋尋吊鐘花之旅~今年天氣太熱,花期提早開始,早兩星期又沒有時間前往,所以錯過了最佳的賞花時間,即使如此,看吊鐘花係我地傳統嘛,都決定上去睇下啦!

呢日仍然係新春期間(但都差不多新十五了),嘩,酒樓好貴啊,比平時每人貴二、三十蚊






飲完茶就出發了,二月呀,竟然有二十五度,熱到呢,我地都短袖上陣!

去到西貢再轉車,多人到呢, 等第二架才上到車


我地係上窰下車,


一路向上行,咁耐無做運動,又熱又哂,走起來也頗攰,



走了二十分鐘,終於去到涼亭,

沿路見到有消防及救護車,原來救護人員也要去大枕蓋!他們分秒必爭的上山,我就嚷著要抖下先,因為剛才那斜路已令我覺得好攰!


稍事休息,就正式出發了,呢度係上山之路,不要miss左梯

 有趣的植物


坦白說,以前走這段山路我不覺太易,但總算不太難,但今次走來我是覺得極辛苦,天氣熱,身子可能未恢復?我一路走就一路休息,幾乎每隔十分鐘,像更少,便要停下,只覺得上氣唔接下氣!

但很快還是有好風景


不過我真係覺得好辛苦,越走越慢



呢度差不多呈70度咁斜,有行山人士在左邊拉了一條繩,讓遊人可以借力,以前都覺得好難行,但今次我係覺得自己提不動身子上去!



花了十來廿分鐘才走完這條咁斜的路段!抬頭望,天空這麼美!





還沒有見到吊鐘花,但見到正在盛開的車輛梅(報春花),也很開心,我又掛住分流了!


 越高風景越好!



但還要走多少山頭?





我真係攰到一個點!



天氣沒這麼熱時,我們大概用兩小時便可登頂!但今天,沒可能!

差不多三點,我要吃東西了,沒有樹蔭也要坐在地上吃,太攰能量已用盡!




吃飽飽,再向上走,



終於來到了!!!408米高的大枕蓋,我們來到了!



比以前多走半個多小時啊!




好靚啊1


我每次來這裡也要影的造影照!


在這裡發現第一棵吊鐘啊!!

 雖然小小的,但我覺得我地完成使命了!盡管只有一棵!!!




呢日遊人很多,大家都在尋找吊鐘,我地稍事休息便下山,呢度亦到吊鐘群的聚居地,果然皇天不負有心人,雖然來遲了,但我們還是找到一丁點少少仍然等待我們的吊鐘啊!

 它們的體積很細小



有個少女一人行山,她問我們那些是吊鐘,咁我地就一直在找!一見到就影相



呢棵是什麼花,好靚啊





差不多四點半,要趕緊下山了,不然又天黑!
 真係好靚啊!大自然太美了!
 繼續有零聲的吊鐘







今次朋友仔決定走回大路

出番巴士站已


返到出西貢就去吃麵了!不過今次見到她們處理食物的衛生情況不太理想,雖然吃了這麼多年,但我已經有點猶疑了




今次去雖然只剩下寥寥無幾的吊鐘花,雖然如此,我地依然好開心見到這些滄海遺珠,加上正在盛開的車輛梅(報春花),總算不枉此行!感恩大自然送贈我們的~

呢日真係好熱,走上408米高的大枕蓋堅抽辛苦,難得我們仍然堅持完成旅程,要俾個叻大家!

我的體能好像不算回復得太好,要繼續努力啊

未試過二月上大枕蓋要短袖上陣,熱到一個點,地球病得很嚴重,我們也真要好好反思~

約好了,下年要再來看花!!

1 則留言: