2020年5月26日 星期二

再訪洪水坑水塘


繼續係抗疫的時間, 附近的地點真係已行無可行(為避人潮要選擇冷門而易行更加唔容易) 呢日天氣又熱熱地(我竟著了長袖衫和外套, 錯!), 又係矢志伸展下, 所以決定去多次洪水坑水塘, 無錯, 兩個月內再訪~


不過今次我地唔係藍地出發, 改在鍾屋村起步, 叫做有點新路行下, 而且可以避開石礦場, 不用再走沙塵暴!





沿路幾唔錯, 朋友仔大讚~






經過了上次的終點, 今天調轉來行~



呢度我好鐘意, 一邊係溪澗, 一邊係小叢林, 景色很美







而家難度低



可以行落去溪澗,




我地係度小休食下野

呢日其實有個病友走左, 心情不太好, 在這裡難免傷春悲秋一番



繼續起行


很快便來到洪水坑水塘


這樓梯可通往石礦場, 今次我們不用走了



天空之鏡, 獨欠陽光



呢度比上次來多了很多遊人~我想因為大家抗疫太耐,已經行無可行,連冷門的洪水坑也找來了


朋友仔今次想找下神鵰石, 所以繼續前行




但走了十多分鐘碎沙石斜路也找不到方向, 呢日我耍廢, 又咁熱,抗議唔行了


還是在附近拍下照,很美吧


 
時間不早, 遊人散去, 就可以慢慢拍


然後就決定慢慢沿原路離開


很舒適的一段路, 係不用乘長途車, 低難度而又有美景的小路線


吃個美味晚飯


 原來炒紅薯粉不好吃的, 太油了, 還是放湯好一點



呢次行完洪水坑, 我決定要暫別水塘系列了, 始終行了太多, 要重返我愛的森系啊


路線:鍾屋村—洪水坑—泥圍

需時:3小時

難度:1.5 (5星為最) [個難度主要係俾番去搵神鵰石的碎石路]

景觀:2星  (5星為最)

長度:約5.5公里



提升免疫力

志在郁下

山系阿禪



下回就有本年度森系之旅隆重呈獻了, 密切留意啊~~)

2 則留言: