2022年1月11日 星期二

城門水塘環塘遊

 


每次行完城門水塘, 我都說不會再來, 原因係每次經過城門水塘, 都會有一些不太愉快的經歷, 偏偏這個地方係很多山徑的必經點, 避都避唔到, 但其實我每一次都係經過, 並沒有真正行過城門水塘的

10月時, 下了好幾場暴雨和打風, 水浸白千層的限定景色來了, 與此同時因為山季剛開始, 同朋友仔想行些簡單的, 熱下身, 朋友仔就話不如行下城門水塘啦, 咁我又再一次去呢個地方了

食個早餐先


 

好了, 就乘小巴出發, 呢日係閒日, 而且未真正係山季, 所以感覺想不是太多人




 

出發了, 今次係首次來個城門水塘環塘遊, 仲會去埋落成不久的享逸台

呢段路行左好多次







 

今日帶左佢來


 

呢個白千層位今日可以任影



第一個打咭點, 都多人, 要自已搵方法去影

 



水浸白千層, 真係好靚呀




沿路向前都會找到一些位置看水浸白千層




再向前走, 休息一會, 食個簡單午餐





行到呢度突然肚瀉, 仲咩野我個肚成日都係咁煩架呢

但呢個公廁好差(之前已去過一次), 盡量都不要了

繼續向前行



一個小打咭位





經過12號燒烤場


 

有好多牛牛, 牠們都毛好靚啊, 感覺好像馬一樣滑




 

呢度水浸左, 勁靚




我們不走石屎路, 入泥徑

有不少好風光
一路沿水塘邊走
這裡有少許猴子


去到呢度轉左, 約十五分鐘可登上上享逸台





 

又真係幾靚 仲可以望到四方山針草帽等山








可惜有人在拍攝, 不能多留 (這裡唯一有地方可以休息下)

但沒有太多位置

沿路下山

繼續向前走,



一路行都沒有休息位置, 雖然係平路, 都都幾攰

繼續行

原來都幾遠

 

終於來到水壩

第一次見到排洪



本來向壩前直行便回到起點, 但朋友話不如落去城門峽看



這裡是下來的地方



我見已經四點四十五分, 有點晏, 但朋友仔好想去, 就捨命陪君子

好幾百級樓梯

遇到兩個山友, 佢話可向左邊近距離行瀑布, 也可經貓梯落城門峽

山友話佢地不敢爬貓梯, 但個邊方向會靚些

回望都邪

我望下條貓梯, 幾經掙扎, 就揀左呢邊

第一次爬貓梯, 也未算太驚



然後沿路前行



好快見到瀑布,

都幾靚



呢度原來係城門隧道的出口處, 我還是現在才知



 

沒有再向前行了, 就快太陽下山

要返回剛才的路, 爬天梯上番大壩


 

真係好攞命的級

上番去沿路出番去小巴站


可以望到獅子山!!!

條小巴隊好長, 好彩我地截到架的士, 同人夾份返出去荃灣

晚餐, 好味但好攰 沒有太太胃口





 

11公里, 今次為何咁攰呢

呢次行山其實好簡單, 但風景真係唔錯, 適合閒遊

 

奈何我行完後第二天, 隻腳開始唔妥, 好痛又無力, 並不像平時的肌肉痛, 但我仍堅持跳舞, short

之後的腿就慘了, 山季才剛開始, 我就要停了, chur之過,看了醫生, 係坐骨神經痛, 做了物理治療同推拿也沒太有用,  執筆的今天也未完, 我的原力不再了, 天啊, 還我原力啊

(我早說過, 城門水塘不利我)

 

路線: 菠蘿壩-白千-享逸台-城門峽-主壩-小巴站

需時: 5小時

難度: 1.5/5

景觀: 2.5/5

長度: 11公里

 

#水浸白千層

#季節限定

#最限時的旅途

#猴子iseverywhere

#大自然療癒力

#山系阿禪

#我成日話唔再黎但結果成日黎日

2 則留言: