2024年9月11日 星期三

鴨洲、吉澳一天遊

 山系抖暑, 水系又不成, 因為天氣一直不穩定, 決定去郊遊


 

7點半沙田M


 

朋友仔話有少少咳, 但我唔知咁嚴重

乘小巴去馬尿水, 8點半已到達

乘船去鴨洲吉澳, 呢日竟然得十幾人, 同幾年前去架架船爆哂好唔同,




 

大家已經無哂去郊外的熱情, 咁幾好, 我不喜歡多人

可能天氣仍然不穩, 預告會下雨, 但天氣涼少少, 我在船上竟要寫外套,

人少少, 可以任坐, 可以好寫意欣賞周圍景色

上次行過的船灣淡水湖,



呢邊係我地扒艇的海下對出


早兩年話呢架船有專人沿路講解, 而家沒有了

但船長經過黃竹角咀慢駛,  讓我們拍下鬼手岩,

鬼面, 豬腩肉,

好開心

 









以前覺得1.5小時航程好耐, 如今對地理多少點認識, 覺得好有興趣

我又知邊度係蛾眉洲, 原來都幾遠





 

在吉澳停了, 我們不下船, 等一陣去開去鴨洲

又慢駛給我們影 鴨洲





見到鴨洲見到潮漲, 不能繞島而行, 原來遊鴨洲也要講潮汐時間, 鴨眼海蝕洞很大位置也在水中, 不能過去又不能環島去





 

先去行觀景台

 








任性的我見到同船人澗水過去鴨眼, 我又想去, 始終唔知幾時會再來

 

朋友仔又陪我顛, 我著住袜, 仍然覺得好吉, 但朋友仔就慘, 好吉, 行行下又落大雨, 有點狼, 但好玩, 又影到無人既相

 








難為了赤腳的朋友仔

但我們離開時, 水正在退, 真係呢

然後往吉澳吃客家菜, 都幾好味






 

我又要去80米高高的高棚頂, 望住印洲塘海岸公園好靚, 估唔到風景咁好

但天氣幾熱, 不停出汗










 呢個茶果好難食



回程才發現朋友仔應該發燒, 後來才知中了甲流

回家我自己到牛奶冰室吃




 

我幾天後也病了


新界東北沉積岩園區- 印洲塘海岸公園 鴨洲 吉澳 一天遊, 集自然地質風, 文化歷史,客家美食於一身, 真的不枉此行


沒有留言:

張貼留言