2019年11月1日 星期五

2019之七月之星happy birthday


我的blog好像已被荒廢,真的太懶惰了吧

重啟這個網址的第一篇,就不如講下我個生日啦
生日食左好多好野
首先去左張敬軒間餐廳


環境食物也很不錯






 
打咭好地方





中午預每人最少要500蚊,真係唔多平架
甜品可以預先叫佢寫字,不另收費的
 
跟住去左嚐杯茶




生日嘛,怎少得我最愛的海鮮
呢日來了三聖的海天

 一年一次吃奄仔


同場還來了一個生日蛋糕



還有我最愛的中菜,粵,杏汁豬肺湯確係無得輸, 花膠湯也不俗


還有我最愛的魚蓉魚湯面

食量減少,食唔哂,下次要叫少一個主食


 
最緊要我地要開開心心,健健康康


生日正日去了海洋公園,呢日好彩真係人唔算太多,好多野都不用排隊



去冰極餐廳一定要預早訂位,仲可以訂window seat架!不過預左周圍會好多人包圍你



晚上番左去黃金食fine dinner




味道不過不失啦,主打扒房但扒不好吃



還有 細佬每年都會買給我的生日蛋糕



Anyway,呢個生日過得好開心,最緊要係身體健康!

2 則留言: