2019年12月7日 星期六

2019台北橫風橫雨四天遊~ Day 1


呢篇遊記實在拖了很久, 遲遲沒有動筆, 真的太懒了,我的記憶亦開始模糊,唯有用一個摄要方法去寫吧


本身呢個台北之旅係得我和S小姐去的, 但後來我大姐和小樂兒都話想去, 咁就促成左呢個四人小旅行


台北嘛,這幾年我真的去得太密了, 差不多兩年半去了五次, 對呀, 呢次係第五次了, 應該要轉轉地點了~而那段時間香港動蕩不休, 離開一下也可鬆鬆吧


呢日一早同S小姐去等車, 我地係塔長榮11點的機


大家姐和小樂兒比我們早到機場, 所以我同S就自己去check in

我今次用新喼呀

無咩幾可可以咁輕




會合大家就吃早餐啦





出發了天氣很好


台北最令我開心的, 是機程短, 才個多小時便可去到目的地了



飛機餐, 凍吃的, 不喜歡, 果汁亦超甜





又來到台北了, 出發前已知, 呢幾日天氣麻麻, 會下雨, 甚至打風~ 不過也沒辦法吧




我同S去禁錢後, 又去買電話咭, 很方便



, 正式出發了!



今次我地乘捷運機場去台北車站, 大概也要40-50分鐘車程



天氣還不錯


抵達台北車站

無錯, 我又揀左峰巢呀




稍事休息, 就決定出發去淡水(因為怕之後天氣越來越差)!


出發前去下7仔先,一定要飲純萃喝

我必吃的茶葉蛋



去到淡水,  


抓緊幾分鐘的晴天, 然後真的下大雨啊!!!





不能去情人橋了, 唯有在附近逛逛



小樂兒還在吃雪糕



 雨很大, 腳全濕了


又去吃麻薯




係淡水仲揾到白柚果! 要記住了!



因為太大雨, 不能多走, 便起程離開



回台北車站求其搵間舖吃吃東西

 





回酒店稍事休息, 就出發去寧夏夜市, 由酒店去約15分鐘路程





沿途又開始下大雨, 我第一次撐著傘去夜市, 也蠻狼狽!






買了東西便回酒店休息了, 樂兒話呢個雞扒好食







之前係香港通過博客來訂的, 係樓下7仔取貨




呢一晚唔係太訓得著, 因為隻耳仔唔係咁舒服, 所以聽著歌訓, 差不多4點才睡著, 點知突然間覺得好像地動山搖咁, 間酒店好像在震動中, 我同S第一時間驚醒, 大家思索半秒, 才問: 是否地震!!



然後我即刻打俾鄰房的大姐, 小樂兒還在睡夢中! 後來打去前枱, 才知宜蘭地震, 我地台北呢邊也有4! 這太恐怖了! 後來我們在7點還感受到一次餘震! 我的同事因呢一日會來台北, 所以也打給我問我點算!!



沒想過一心來避世, 竟遇著地震! 很難忘的經歷, 做人當真要珍惜當下!



咁好明顯, 經此一震, 就更加睡不著~而第二天, 又有強颳風來襲台啊, 今次旅行真的太攪笑了

1 則留言: