2020年1月27日 星期一

2019北海道飲飲食食溫泉之旅 - Day 1


雖然我地住係機場附近, 但都驚要排好耐隊check in, 都係要一早出發, 要六點係酒店離開, 難為了小樂兒
去到機場, 都好多人, 用自助機check in , 攪左好耐都唔得, 就算有職員幫也攪不掂, 最終叫我地排番櫃位, 點知又係等好耐, 香港航空真唔得


 第二日再磅又輕了少少

 
入到去就去食早餐, 佢地堅持要找到的太興啊


準時起飛


飛機餐還是一般般, 我看了Mission impossible, 今次個toilet異常污糟, dislike!


大概飛了五小時, 終於首次踏足一直以來我好想好既北海道了! 好興奮

札幌新千歲機場, 最開心係無咩大陸人, 行得很舒服!

我地去乘JR, 車程約需1小時, 去買飛先, 我用番之前係大阪買的Icoca咭, 他們就買番北海道出的kitaca


去到札幌JR, 好開心, 我終於來到了!!! 感覺比大阪東京無咁多人, 大愛!



不過我地搵酒店都花了一些時間, 其實一路用地下街就會去到, 只係始終人生路不熟, 都行錯了少少路! 天氣嘛, 都係有點凍, 當時應該有十四、五度 (日間會好些)
我地今次入住Grand Sapporo, 係同事介紹的, 佢仲要係極力推介!
但我想講, 我極度唔鐘意, 房細也沒問題, 但好舊係非常舊, 洗手間完全舊到一個點!!!咩料! 昨天富豪東方比它好很多! (我明明覺得富豪已很舊, 點知低處未見低!)

 
咁都無計, 仲要住四晚, 都要接受 (其實好想喊, 好差啊!)
差不多六點幾, 要出去搵野食了, 因為日本好多舖頭都早收, 我地搵左一陣, 就係呢間food court 食野



朋友仔叫我一定要試下個鹽味拉麵, 係札幌最出名的, 不過我又覺得一般般吧

 食完行下附近





咁跟住就一定行下便利店吧


 在日本火紅的珍珠奶茶,呢一晚我沒有試
 
回房後吃宵夜, 右邉的與我無關, 哈哈

因為呢日好早起身, 咁我地就九點幾返酒店, 早些休息
準備休息時, 大姐告知因為佢地間房漏水, 可以調房, 調左去一間好大的房, 而且洗手間是新裝修的, 好羨慕啊!!!

沒有留言:

張貼留言