2020年2月9日 星期日

2019北海道飲飲食食溫泉之旅 ~ Day 2

第二天一早起身, 就去附近吃過早餐先
雖然地下商場有好多coffee shop, 不過都要8點才開門(你沒看錯, 8, 我姐姐一家均係早起之人, 所以我地真係要一早就起身!)


呢個甜甜熱香餅也不錯, 但我覺得m記更好食! 我杯咖啡竟然有塊白之戀人曲奇送



, 吃完便出發, 第一站係去羊之丘展望台
出發前已知, 我地係北海道呢幾日都好大機會落雨, 天氣不似如期, 大抵, 人生就是這樣, 既來之, 則安之吧
乘過地鐵再轉巴士, 大約用了一小時便到了

找到巴士站了

 抵達了!

 自律地買飛, 對呀, 佢無人閘門, 可自由出入, 咁大家都會好自律


可能快下雨, 都幾凍呀!


又幾靚呀

有點像去了歐洲咁

 
羊不多

影左一陣就落雨了!
我地避入去展覽廳,
 呢d 羊係屋內的, 要隔玻璃窗影
 
跟手去看下手信
 到小樂兒扭蛋的時候


去左吃吃小甜點


雨又停又下,  






待了一小時便乘車離開了

下一站我們去了白之戀人博物館,

 

 我地去取飛先
 感覺有點像廸廸尼的迷離莊園
每人送一塊曲奇


製作工場




作出發前, 我同樂兒報名參加左曲奇製作班, 好像是3900日元一位, ok

由一個專人教我地兩位, 好貼心!!




玩左一陣, 就等曲奇要焗好, 我地會合佢地去食野, 係呀, 我地竟然未食午餐!!
 雪糕我沒吃, 他們說味道一般

入番去曲奇焗好了, 我們加裝飾



 我製作的有亮點, 看出來嗎


跟住要再焗幾分鐘, 我們坐著等待製成品
 裝盒!!

然後逛左陣手信店, 又去行下出面,  







雨越下越大, 想好好影相也不行, 無法了, 唯有乘車離開

返到去酒店附近, tokyo hands行下


然後去搵野食了(在日本要搵禁煙的食肆其實也不算容易)
我今天吃自私的邊邊, 好吃呀



回酒店前例牌去逛逛便利店
我們的宵夜
呢隻奶好好飲, 記住去北海道要飲啊
 

白之戀人曲奇包裝好精美, 因為不能放太久, 我們帶不回香港, 就KO佢吧

吃飽飽又係攪到十二點先訓啊

沒有留言:

張貼留言