2020年2月13日 星期四

2019北海道飲飲食食溫泉之旅 ~ Day 5


呢日終於離開札幌了, 因為我地要去登別浸溫泉,咁我地間溫泉酒店有旅遊巴士可以一程車由札幌站直接去酒店,所以我地可以輕輕鬆鬆咁出發(唔洗左轉右轉車太好)!
因為早上無行程,我地就check out左先(好野, 終於可以轉酒店,這間酒店我真的很不喜歡!) 然後寄存行李, 就係札幌站附近商場閒逛, 食下野


超市的食物好多選擇,太吸引!






係超市內不能吃東西, 我地去番地下街搵地方吃
可惜呢隻蝦不好吃


到了差不多十二時半, 就返去車站等車

呢程車大約要一小時四十分鐘, 可能之前一直睡得不好(旅行的通病) 呢程車訓得好舒服!

一落車,感受到郊區的氣息, 空氣很清新!
我地入住既叫旅花亭, 係朋友仔介紹, 不接團的,主要係日本人會住的

一入去就覺得好雅緻, 好日本! 店員都跟我們說英語, 服務很好!

酒店房的走廊
 
我地的温泉房!! 好乾淨好好啊!! 



私人風呂係賣點!!



有小茶點!


呢個洗手間我覺得很好!!!


服務生向我們簡介房中的設備, 很好!!
之後我地抓緊時間, 出發去行地獄谷!!!









想不到來北海道還要去行山!




有紅葉啊


好大琉璜味




 
行到呢度, 我地發覺可能行錯路, 因為仲未去到地獄谷既主徑, 樂兒堅持要上番山(明明我們已走了一圈)再去行, 我同姐因為不想再走回頭路(不想再登山), 加上想去搵個野外足湯, 所以我地分開兩小隊去行!  





走左半小時, 我地都驚會否行錯, 加上差不多五點, 天要黑, 幸好有驚無險, 俾我地搵到個足湯!! 






 好開心呀, 第一次在郊外浸到天然既足湯, 可能呢度比較偏遠, 無咩團搵到呢度, 所以無咩人, ! 浸左一陣都要返出去了, 佢地已經去左温泉購物街等我地, 買定宵夜先




我地想係食飯前先浸公眾浴, 所以急急趕回旅店
換好衫, 去公眾浴池浸, 當然係男女分開! 太好了, 我地包場呀! 竟然無人浸!! 呢間旅館果然不想做團的!!
換番衫, 去食飯了, 呢度有美中不足地方係, 不能在房食, 係在餐廳食, 不過都ok

一幅幅藝術畫咁



樣樣都好好味





我揀左主菜係蟹, 樂兒揀左牛, 都好味


真係飽到一個點

食完就返房, 工作人員已幫我地舖好床鋪了, 我地就去享受個私人風呂, 一生第一次啊! 樂兒玩得好開心

當然少不了係宵夜時間,   個綠茶mossse好好味



終於買了珍珠奶茶飲, , 好難飲啊! 兩啖放棄了!!

因為明天返香港了, 今天還要好好執下行李, 輕鬆小熊下後, 就睡了(夜晚有點侷, 要打開少少窗睡, 但一打開, d風又吹入來, 好凍, 好難控制的溫度啊)

2 則留言: