2020年2月27日 星期四

2019收爐日~大棠紅葉大欖涌水塘一天遊


12月是清假的時候,一心想將假期放係行山上,點知第一天假期卻病到嘔,被迫留家休息,一星期後,病情好轉,但狀態不算大勇,本來想行西貢,最終唔想咁辛苦,就唯有行下屋企附近,度來度去,朋友仔建議去大欖涌水塘, 順便去大棠看紅葉。

對呀住得這麼近,卻從未來看過這裡的紅葉,咁好啦,就去看看

呢日係朗屏站出發,附近無咩好酒樓,咁我地去快食過西式早餐了, 兩個奶茶控


然後乘K66接駁巴士出發去大棠

呢日其實係閒日,但係好多人呀,可能係紅葉旺季吧



慢慢行上去

 




大約半小時去到我的龍貓樹, 即係涼亭, 大約要半小時 (平時會係呢度燒野食, 沒有再行上去了)


好多學生在旅行,多人到呢,
去埋洗手間繼續出發 (之後都係罕廁,要把握機會了)



 繼續上斜, 但唔算難行,

見到第一棵了,
 
太多人爭住影
多走十來分鐘, 可以來到楓香林



都開左唔少, 又幾靚呀






紅葉開了很多,但相信未到最盛之時,相信過多兩至三星期,這楓葉林的樹都應該可以全轉色了~

 遊人很多, 要拍照真考技術




雖然未算盛開,遊人已經多得很,未來應該更會擠得水泄不通,要想好好影相真要想點辦法。




 

 


因為今天主線不在紅葉,我的人群密集強迫症又要發作,逗留片刻便出發前往千島湖觀景台,


遠離紅葉區域, 遊人少好多, 心情又起動了

 好靚既芒草?? 定蘆葦呀



這段山路鋪得很好,只是樹蔭比較少,曝曬指數頗高,不過山勢坡度不高,最高也只有200M,走起來也算舒適, 但我地都熱到出哂汗


食下乾糧



沿途上上落落咁




造工好靚




終於來到清景台! 這兩隻小動物也來拍照


今天天氣很好







遊人太多了


~記得上次去看千島湖已經是十年前的事,當年是從屯門掃管笏出發,經麥徑攀上碎石泥路才可遠眺千島湖,距離比較遙遠,而呢次我地就前往今年才落成的清景台去看千島湖,顯然是比較易行,景觀亦更好開揚,當然,遊人亦比以前更多了。舊地重遊,同一樣的景色,不一樣的心情,還好的是,我們仍然有緣相聚,要好好珍惜~



 慢慢行出去

好大舊石



呢段路也很不錯





呢個地方係十年前我地來摘士多啤梨, 再上山看千島湖的, 當然呢段路不及清景台好走, 但可以用另一角度看千島湖, 咁就十年了,當年我們還沒有愛上行山這運動!!!



斜陽很美

倒影好強


見到山羊咩咩咩



終於去到掃管笏, 太累了, 行不出去黃金海岸, 乘小巴走了


返到屯門勁攰, 也是求其搵野吃了



呢段路正常約3個多小時(我們今次則用了5.5小時)難度指數不高,景色亦不俗,而且近我住的所在地,下年可以再來啊

呢次亦係2019收爐之作(好像開爐不久),來年我要成為山系阿禪, 而家正努力實現中, 希望可以去探索更多美好的風光!



路線:元朗大棠、楓葉林、千島湖清景台、大欖涌水塘、掃管笏

難度:2

景觀:3

長度:約9公里 

#紅葉落索的時候

#風景依然

#療癒的大自然

#最長的旅途

2 則留言: