2020年1月27日 星期一

2019北海道飲飲食食溫泉之旅 - Day 0


2020年第一篇網誌 (今天係年三初添),希望大家都身體健康,開開心心,香港早點劫後重生!

仲有希望自己勤力一點寫番呢個網誌,上年寫的篇章破新低呀!!

作為今年第一篇,就寫下我首次的北海道之旅吧








日期:201910712

人物 :小小的人、樂bb媽、b

住宿:首四晚入住札幌市的Grand Sapporo
(約1千港元一晚),最後一晚入住登別的溫泉酒店旅花亭(約4000港元一晚,包一泊二食)

機票:乘坐香港航空,約港幣4000左右




我地所揀既飛行時間本身非常之靚,係星期日的早上九時,咁一早就諗住搭最早的巴士出機場,但某垃圾政府在星期五當晚實施蒙面法(明知對事情沒有幫助之餘更會火上加油仍堅決推行,我公司亦要提早下班!),當晚本身約左朋友仔食飯,但餐廳表示要提早關門,咁急急吃完就返屋企,那一晚睡得很差,基本上無咩點訓,早上7時起床,看新開看到心都碎埋,除左心碎香港攪成咁,不少msg send來告知, 因為爛鬼港鐵全面停駛(包括機鐵) ,不少陸路亦大塞車,青馬車龍倒灌入屯門公路,這令我想起了自己翌日的出埠問題!咁即刻打俾大姐商量,亦即刻搵機場酒店既資料,無錯!必要時打算早一日入去住酒店!(好似走難咁)

去到早上11點幾,見到機場富豪東方既價錢好似海鮮價咁,分分秒杪加緊,而當時公路情況仍然嚴峻,就決定拍板訂酒店!我頂!一晚索價$1700多元,多謝垃圾政府所賜!!

雖然我本身都執左少少行李,但始終係提早了大半天出發,咁就要超快咁執喼,後來雖然開番機鐵,但媽媽及大姐也話,早點出去機場好點 (打亂了樂B的煮食計劃,哈哈,要佢即刻執喼,難怪有點不高興!)

咁我就太概三點幾出門口,乘巴士去機場,幸好沒有塞車,咁一落車,佢地仲未到,但出面已攔哂水馬,見到已好燘,咁本身只有持24小時登機証才可進入大堂,但只要出示酒店訂單,仍可進入機場大堂,再行去通往富豪酒店的天橋 (否則要行路面會麻煩好多),多謝哂,極擾民的措施!



因為水馬附近無地方可以等人,我唯有入去等佢地,

去磅下個喼先, 冬天衫, 咁既重量, 還可以吧
 危城一樣

入到去就膽粗粗去取我wifi 先 (因為本身係話翌日取的),幸好店員都即刻俾我,佢仲話第二日都唔知咩環境,可能無員工返到來開counter! 呢次我係Klook訂,八天日本sim咭才70多元 ,幾抵用




等埋佢地,我地就出發去富豪東方取房,

往富豪的天橋, 也要查證


房間算闊落,但略舊,住一晚也沒太多所謂(無端端唔見幾千蚊!)


望著窗外, 滿懷倦的心情




稍事休息就去番T2食晚餐,



食完無咩野攪,就返酒店休息了~
樂兒的喼也太亂吧


沒有留言:

張貼留言