2020年4月5日 星期日

大欖涌水塘至青龍頭半天遊


避疫下,山上都擠滿遊人~作為新界西人, 大欖涌水塘是最近最理想之選, 但它原已是行山熱點,可幸路線四通八達,條條大路通羅馬,只要慢慢揀,仍然可以找到風景好、唔難行而又唔多遊人既路線~我地今次又揀左咩呢


呢日係星期日, 我地係茶記食個邪惡早餐先, 奶茶很不錯吧




然後乘巴士大欖下車, 感恩, 天氣很好, 而我地揀的路線比較冷一點, 所以唔多人




呢日其實即係屯門公路轉車出發,沿路有少少水都既感覺





經大欖懲教所,



開始上斜, 呢日好熱, 23,4, 行左陣已出哂汗
 遠眺到主壩了






約半小時便可抵達大欖涌水塘主壩,以往都是在山頂上俯瞰大欖涌水塘,今次可以用水平線欣賞,又別有一番景致,




大部份遊人會選擇在此處野餐、拍拍照並沿壩尾山路離開。


呢度亦係今次行山線最多人的一段路







要避開人群影相也不易






其實我地一開始係打算行去深井, 但這天天氣頗熱,陽光迫人,又忘了帶帽子和雨傘,好掙扎是否要離開, 因為真係好熱,

但一場來到,好想做下運墽決定繼續行程。
離開主壩,



回望主壩,

 

很快進入大欖涌郊野公園範圍,像進入深山之中,方知新界西也有很好的自然風光,


  呢度真係好靚呀







執左個松果, 決定帶回家加工


補充下體力

謝謝有棵大樹, 俾我地在樹底下吃午餐, 呢日真係好熱好哂




看到分岔口沿樓梯而上,便進入圓墩郊遊徑




呢度遊人亦開始減少,此處路況極好,以泥路為主,偶有上落,但坡度不高,尚算易走






很快便可去到民安隊圓墩營,這個營社與世隔絕般,想不到香港竟有一塊如此大遍的草地在深山裡,




牛隻與人類在草地上,你有你吃草,我有我放紙鳶踢皮球,完全是一幅人與自然的理想構圖~






圓墩營大休了一會,原想以深井方向作終點站,但我地唔係太找到真正既方向, 而且但熱得有點溶了,決定刪減深井路段,往青龍頭離開~


係圓墩營走了個圈, 才找到路去青龍頭, 但走出山路時,



發現自己身處極地(其實才200米),覺得它高是因為下山路是一條天梯,一級又一級,好像走極也不完,我係度覺得好腳軟啊!!原來我有點畏高!
 而意外地發現,原來此處可俯瞰屯門公路,每天在路上乘車的我,卻從不知原來深山竟有如此一條小山徑啊

 

下梯級約二十分鐘, 便來到這裡, 非常易走





呢度有個燒烤場, 開始多人


在屯門公路底



山路的終點站卻是在青山公路,剛好看到日落西山,美不勝收~





之後便乘巴士離開,


天氣太熱, 而且行了五個多小時, 小小的人又覺得暈暈地, 所以食個快飯便回家了(其實雖未實施限聚令, 但食肆已很少了人)







呢個路線很好走, 而且風景不錯, 想近近走又有風景看的, 實在乃不二選



路線:青山公路大欖段—大欖懲教所—大欖涌水塘—圓墩郊遊徑—民安圓墩營—青龍頭
需時:約4 (我卻了5個多小時)

難度:2.5 (5星為最)

景觀:3星  (5星為最)

長度:8公里



山系阿禪

提升免疫力

抓著春天的尾巴
才二月已熱到一個點

2 則留言: