2019年1月28日 星期一

2018hea爆台北四天遊~Day 3


行程去到第三天
自然醒真係, 我地九點幾先落去食個酒店早餐




可惜今次無機會係度嚐啡

食飽飽就出發了!
行地下街竟然也有少少收穫, 是整名的貼紙, 我也整了給我的小最愛


我地今天決定再去貓空嘆茶! 無錯, 係又去!!! 因為上次太開心了, 今次我地決定故地重遊!



雖然唔多人排隊, 但今次因為得三個人, 我地要同另外兩位伯伯一架cable car, 佢地講野好大聲, 係勁大聲, 那一刻我真係好想快點下車啊
 係我地係度影公仔, 阿伯竟伸手拿著個公仔幫我地擺post,朋友仔遻, 好彩呢隻公仔不是我的, 否則我又會崩潰(其實朋友仔都有潔辟架, 不過佢話佢忍住唔嗌出來咋)


又係呢句, 景色依舊, 人面全非啊
又來到了, 久違啊, 上次2月來的時候幾凍下, 今次係12月來, 都係冬天, 但無上次咁凍

我地其實係要來呢度飲茶!




我掛念的文山包種, 係好懷念啊! 常常也想再來, 真的再來了!

今次我地不吃它的甜品, 改而吃它的中菜, 也不錯吃!


係呀, 食完飯飲完茶我地下山了,風景很不錯

 精品店看到的, 好有意思

我地直接去乘捷運到中山站, 去誠品呀


好有聖誕氣氛!


係誠品地庫食過下午茶
呢間炸鷄好掂, 不過我只係食左一舊, 淺嚐吧


然後我地開始買下書, 買下精品, 我買左書同少少手信

因為行到有點攰, 所以決定係誠品內搵間餐廳食晚飯便算
也不錯吃啊
 
烏龍茶小籠包, 好味呀!!!



我地又去買糖水!之後就返去了
開心大發現係, 由中山站地底可行番去台北車站的, 不用乘車, 大概20分鐘, 超方便!
返到酒店大約十時左右, 我地訂的貨都早早到了! 開始執喼!!
因為真係好克制, 今次執喼用了二十分鐘便完成, 我真係無咩買野!
糖水陣容:.
 
呢次糖水好些, 我的豆花無咁甜!
 嘻嘻, 雖然好飽, 我依然去買了一隻茶葉蛋!來台灣必吃啊

食完大滿足, 呢晚睡得比較好, 明天要返香港了

2 則留言: