2024年7月7日 星期日

2024再遊羌山

 


2024年行第一個大山, 就係羌山

翠華早餐

 


乘車去深屈道


終於再來, 記得幾年前第一次來, 連走觀音山, 羌山及靈會山, 當時已經很喜歡很喜歡, 覺得大嶼山除了鳯凰山外, 這段路應該會係Top 3的靚, 一直好想重遊



 

病後終於再來了

遠眺已經覺得好靚的觀音山


單係呢個草地已令人好開心

一直上, 都幾辛苦架





 

去到呢個位, 我地轉左經繼帶上, 不用十分鐘便可以登上觀音山




真的很美, 比兩年前來少人了, 行山的熱潮已過去, 今次可以慢慢影相




 

我好喜歡呢個位, 可以望見鳯凰山





 

360度無死角的山頂, 太美了






 

沿路落番去分叉位, 繼續前行




 

每一步也是風景

呢個山拗位真係太美了




 

落波一大段, 然後又扯上去

呢段斜路真係最辛苦





 

仲有少少芒草

但美景太靚了







 

上次來很喜歡的一個位, 今次要再影相





 

雖然我的髮型已經轉變, 但勝在人仍然好端端的, 要感恩

繼續上




 

朋友仔問我點解越行越慢, 我話我好想留住呢一刻





 

可以靜靜咁欣賞周圍, 心好靜, 好舒服, 一人之境

到達羌山






 

美景處處

下山路也是勁靚, 呢段鳯凰五徑真的太靚






 

今次唔想咁辛苦, 沒有去靈會山, 不用趕時間

 



這段路也是首次行, 幾特別

 







龍仔悟園



 

最後的下山段路好斜


 

在大澳見人賣新鮮魚, 又買






 

乘船返屯門, 好彩早排隊, 真係好多人, 但呢日勁大浪, 係超拋, 好恐怖

日本野




 

暫時為止, 我覺得大嶼山除了鳯凰山, 大東山, 鳯凰五段的羌山也是我十分喜歡的路段, 不是超難度超辛苦但顏值係100, 性價比很高, 每一段路也很美, 那段日子心情很低落, 但沿路看著此等世界級風景, 真的很治癒。感謝大自然送給我的

沒有留言:

張貼留言