2016年4月17日 星期日

沙螺灣半天遊


講左好耐去呢個地方,呢一日終於成行
 先吃過早點

在屯門去也蠻方便,在碼頭乘往大澳船,在中途站沙螺灣站落,大約要40分鐘,但班次很少,去時記得要check 時間


周圍都是工程,這裡還會有中華白海豚嗎

站在渡頭四野無人,但大量躉船卻在左右,大煞風景也



 
真係無咩人


涼亭外的風景





這個球場,平時有人來嗎?

公廁,很乾淨





這裡通往大澳,但我們今次不去大澳,所以沒有再向前行(去大澳應該要多四、五小時)
返回另一邊,這邊是通向東涌,亦是我們的目的地(指示話行,估下我又行左幾耐?)
  
很有鄉土氣息

沿途風光



呢度出名看飛機升降
 太大霧了

 
是梅花嗎

其實唔難行








好大的球場,突然懷念年輕時的光景,雖然當時也不是甚麼體育健將,但呢度確實令人想起很多童年往事

出返東涌了,全程我只用左三小時完成,其實因為又影相又hea下,否則1.5小時應該很足夠
點解今次唔去大澳,個邊景色應該更好?
因為我地要去廸士尼酒店食high tea,張coupon 就快到期,所以要去食左先,下次先行去大澳啦(聽住先)

廸士尼十周年,所以有好多東西都有10呢個字

我地係華特餐廳吃,之前講過,呢間餐廳無以前小巫師餐廳咁好,無左英式小茶壺,而且只能飲tea set 裡規定的特飲,不過唔洗錢,都唔可以咁多要求
我地個餐包一款小吃,我地分別叫左三文魚同burger,味道中規中矩

特飲包括杏仁茶同蜜香花茶,前者完全唔ok,後者還可以吧。high tea都係飲d可以refill 既茶,一杯特飲實在不夠享受一頓高茶時間

下次一定要行去大澳!!

4 則留言: