2013年1月17日 星期四

瑞士塵世美之旅--Day 10



<!--[if gte mso 10]>


table.MsoNormalTable
{










font-size:12.0pt;

font-family:"sans-serif";




}

-->其實最係呢日只不過係航機上,無咩野好寫,但今次呢程飛機真係好經典,實在不吐不快! 

雖然我地已事先同領隊講話唔坐廁所附近,但最後佢都係安排我地坐在機尾尾二那行的中間位置,是三連位,唔洗跟唔識o人坐其實幾好,但因為太貼近機尾的廁所了,基本上,呢十二個鐘頭飛機我地聽到over 200次的沖廁聲,(我相信經濟客位只有四個廁所,機尾佔兩個,但後排乘客已over 100 !)由於機艙已關燈讓大家睡覺,但一開廁所門,廁所門的燈又會射出來,一閃一閃,當然都係over 200而我身邊永遠站著排隊等去洗手間的乘客,徹夜無停,地方狹窄,一出一入,他們不時會撞到椅柄同我。這些都不算最慘,最慘係有時個廁所一打開門,那種異味實在令人很難憾!!
座位安排唔好都無辦法,但有樣東西瑞航真的很差,就是那班空姐和空中少爺,全機乘客都靜下來休息,他們竟在機尾的位置喧嘩嘈吵,係真係好大聲係度傾偈同玩!好過份呀,唔知幾點,我仲見到佢地幾個迫左入個洗手間,笑到叫唔到聲咁!!我地已經訓唔著,佢地仲要咁嘈,話哂佢地都係工作時間,我真係無見過咁差的空姐!!


<!--[if gte mso 10]>


table.MsoNormalTable
{










font-size:12.0pt;

font-family:"sans-serif";




}

-->


晚上十二時左右派晚餐,同去程一樣,見到前面仲有pasta,但去到我地最尾兩行,又派哂了。





吃完後,看看戲,又試下訓下,又去下機尾攞零食,再聽埋N次廁所聲加空姐的喧嘩聲,好不容易才到早上。






早餐唔錯





到香港了!!係香港時間下午5點半!又要返來現實了!別了來自澳門的M小姐,我地就去攞行李。哈哈,太攰了,我地搭的士返屋企!真好,不用轉車,35分鐘直抵家門!爽!C 小姐無得羨慕咁多了!




就咁樣,我地就結束左十日瑞士塵世美之旅!!好開心的一個旅程!





小結:


來瑞士,有很多人生的第一次


第一次踏足歐洲,講左N年,終於成行,有時好多野都唔應該Plan得太遠,又太多顧慮,結果咩都無做到。今次我地由講話去旅行到請假到報團到出發然後番埋香港,前後不夠兩個月!算係幾即興了!


第一次見到雪,一直都好想知雪是怎樣子的!雪景真的很美,雖然冬天去旅行好麻煩,又凍衣著又笨重,但看到雪真的很值得!


第一次見到冰川和雪山,這些大自然美景人生總要至少看一次!




其實我不是對歐洲十分鍾愛,你問我現在有什麼歐洲地方是很想很想去,那倒也沒有。反而我覺得選擇瑞士作為我歐洲第一站真的沒錯,因為我很喜歡這個地方。寧靜、美麗、國民大多友善而禮讓,跟去東南亞有著兩種截然不同的感受,去東西亞是吃喝行街買東西,但去瑞士,就是去欣賞它的風景和感受生活,我真的比較喜歡後者!如果可以的話,真的好想自遊行去多一次!!




係時候,嘻嘻,要計劃下下一站去邊了!

沒有留言:

張貼留言