2024年4月29日 星期一

初登大東山賞芒草

 



說了很多年的大東山之旅, 終於出發, 呢日天氣好好, 廿五六度, 天晴, 天公造美

翠華吃個早餐


 

特登請假去, 但芒草季節兼星期五, 大東山仍然很多人



 


 

天氣正, 行得好舒服



 


 

同鳯凰山個次好大分別, 上次三十度, 真很 辛苦

病後第一次行大山, 都唔知得唔得, 不過唔試過又點知唔得

一路望著深愛的鳯凰山, 好靚




我覺得體力回來了, 只係骨好痛, 感恩

但仍然可以

我仍不覺得好辛苦






 

沿路風光如畫





 

即便不斷上, 也很滿足,


呢度開始有芒草




 

觀景台, 人流集中地



 

呢個位玩左好耐











 

最慘係尿袋壞了, 得番10%, 唔開心

踏版石, 我唔敢企







 

去完踏版石, 好快到山頂, 終於來到了





 

但太大風, 不作停留, 而且有點凍, 要著番外套

下山路芒草超多超靚, 呢度最精彩

抓緊日落, 


爛頭營







真係好靚



影到差不多四點半, 其實二東山近在咫尺, 但怕摸黑落山,




 

決定離開

往南山路







 

下山經黃龍坑郊遊徑, 直出東涌, 會快好多但梯級完沒了

二千幾級,絕對取命,

下到一半已天黑, 呢段路好辛苦, 腳好痛, 以前沒有問題,現在真的不不樣, 舉步為艱, 每一步也痛, 同埋我真係唔太喜歡行夜山, 甚麼也看不到, 沒有安全感

七點鐘行出番東涌, 堅, 行九百米落山, 真係瘋狂, 終於完成歷八個多小時的大東山之旅

之後返屋企附近食日本野, 電話由跳板石開始已無電, 個尿袋只能每幾個%續電, 捱到下山算係咁 

可能我對鳯凰山太有感情, 兩個山比較, 我個人更喜歡鳯凰山, 當然, 大東山芒草海不是浪得虛名, 真係好靚, 今次唔夠時間, 希望有機會去雙東拗看看, 聽說那裡的芒草才是最正  

很久沒有行過大山, 呢次真係好開心, 過去一直擔心治療後行唔到大山, 事實證明只要肯堅持, 終有一天體力會回來, 真的很感恩, 身體經歷災劫後仍能慢慢強壯起來, 絕對是恩典, 雖然因藥物影響令骨頭經常很痛, 也常常感到透不到氣咁, 但這些都不會窒礙我重返深愛的山系, 大自然很神奇, 在這裡會令人有種重新振作的感覺, 係山野中我感到很寬心, 人生苦短, 無須只著眼於不好的事情, 放眼前方, 仍然很有多美事在自己身邊, 但願我時刻記住得來不易的每一天, 好好享受每一天

感恩大自然送給我的一切

1 則留言: