2009年8月26日 星期三

泰hea 之旅 Day 2-Part 2

BTS 去到Siam站,唔得la,頭先乾蒸左成半個錯,我要飲番杯野先

Oh,我竟然見到佢!!Greyhound cafe,係旅遊書介紹過覺得好吸引,佢最出名係無骨鷄翼,但plan唔到時間去食,所以就無留意佢係邊,點知真係撞到佢了!!




呢度環境唔錯,食物也不錯,但服務很差,d人木口木面,態度又差,我諗係我地成個旅程,遇到最差一間服務o既食肆,大家可以blacklist.




 馳名無骨雞翼,不俗




good too







叫錯左,我應該叫杯係一粒粒檸檬冰做的lemon tea, but it is ok too




呢餐約每人40元港紙

食完又有番力氣la,逛了Siam center, Discovery,MBK,不過d野唔多啱太家心水,於是決定食完飯再行夜市。

MBK都有的士服務,有專人會幫你截的士的,我們去到唐人街,求其搵左間餐廳(好似叫南星)食翅。




ok la




蝦很爽,但不夠味




熱烈推介,炒河粉




不俗

呢餐每人約80元

因為發覺泰國有些的士司機唔識英文,所以搵起路上來好麻煩,今次我地特登叫老闆幫我地將夜市o既英文Suan Lum Night Market譯成泰文,俾司機一看就明白了。

記憶中,我第三次去呢個夜市,佢係遊客區,d野比較有泰國特色,不過今次就無咩收穫

乘的士回big c 已經差不多十點,我地太攰了,決定係big cRelaxation到做腳同neck massage,但呢間野有男師傅,我地要等女師傅要等成半個鐘呀




1小時大約要100元港紙,服務中規中矩啦



返到酒店又十二點了,嘻嘻,跟住我地係間靚房開左個小Party,慶祝兩位八月之星的牛一。而我地係room service呢度發生左一段小插曲,好好笑,在此也不細表了














又攪到3點先訓得

沒有留言:

張貼留言