2009年8月26日 星期三

泰hea之旅 Day 2-Part1

8:15morning call

網友話呢間酒店的早餐麻麻,但我地幾個都覺得唔錯呢




食飽飽,我地就步行去Big C,大概十分鐘路程啦,今次就無行錯路了,根據旅遊書所講,係曼谷唱錢最抵就去Super RichBig C後面(往水門街方向)的小巷會有兩三間分店,我地"幾經辛苦"都搵到了,不過我地發現係Big C地下個層都有一間架,兌換一樣,下次唔洗係街唱了,係商場舒舒服服有冷氣唱咪仲好。




 其中一間super rich

唱完錢,我地就開始全日shopping之旅,先在Zen and Central Word閒逛,當然唔少得係去NaRaYa去掃貨啦




買完野都差唔多兩點了,我地就步行去水門街搵好出名o既海南雞飯,我地今次都唔錯,跟住指示行左20分鐘就搵到,不過天氣真係太熱,間野又無冷氣,真係食到身水身汗架

6蚊港紙一碟, 連唔太鐘意食雞的我都覺得好好味,個飯仲正!超抵超好食,一級推介(不過真係要抵得熱,但好似我地咁,叫汽水解渴啦,呢餐每人加埋都唔洗10蚊,掂!)








大家記唔記得celia一落機就爛左個鎖,估唔到我地去旅遊都要去埋五金舖。




我地個package 送左每人一張BTS day pass,咁點都要用下架。點知由水門行番去Chi Lom站,竟然用左半小時!!!我覺得好要命,因為真係好熱,又一袋二袋咁,攪到我成身濕哂,我矢志跟住咩都搭番的士la,哈哈,團友們都好贊成。









勁塞車

沒有留言:

張貼留言