2009年8月30日 星期日

泰hea之旅 Day 4

到左行程最後一日,我地都好早起身呀,因為要去靚靚泳池游下水

食完早餐就去游la,個泳池無得頂,我地好似淨係掛住影相




唔知係咪成兩個星期無游,我又唔識游la, haha, 咁即係證明左我仲未識游啦

游得五、六下,我又換唔到氣了,又要再特訓

不過我地係呢個泳池都左差不多一個鐘頭水,好勁!!

梳洗完,我地又趕住參觀下間酒店(下?最後一日先來參觀?)







休息室,可自己沖Drink來飲









兒童室






小型電影院




圖書閣



參觀完,哎吔,差不多成1點,遲了成個鐘check out,我地仲諗住2點要出發去機場,但我地仲未食晏,同仲想去Central world買下野,哈哈



唔理了,寄存完行李,我地就急步行去Central world

入到去Central world,我地都仲買了少少野,然後先去搵野食

成個 food mall咁大,應該有好多選擇,但我地無咩時間,有咁橋見到旅遊書有介紹的 mango tree, 就決定揀它了(但有很多網民都覺得呢間野麻麻)




我地就以身犯險啦,哈哈









呢個鷄肉好好味




豬頸肉,不俗




海鮮天使麵,也不俗




泰國的炒河真的好好食,間間都係




天氣咁熱,飲西瓜汁最好




芒菓糯米飯,都好,但始終不及文華東方的驚為天人,哈哈

呢餐每人約要$50-60,我覺得幾好食,可以一試。

返到酒店,叫佢地幫我地截的士,由於多左幾個手提行李,一架的士已載不到我地四人,所以決定分兩架。而我同 S小姐所坐的,應該是全旅程裡,遇到最差的一個的士司機,因為我地一早同酒店講係要行咪錶,所以上車後就無多問司機,但坐下坐下又多口問下佢,點知佢真係話要400 baht 包上埋highway,同佢爭拗左幾句,佢唔啋我地,不過就默認左要用番咪錶,成程車就黑口黑臉。

去到機場,見到領隊同遊雲中的C小姐同個司機講緊400 baht的問題,經過一輪擾攘,都係要計番我地咪錶

所以話,係曼谷搭的士,上車前一定要講清楚行咪錶呀



哈哈,去到機場差不多3點半,我地係搭5點機的,行了一陣就可以上機了

返到香港差不多9點,因為第二天就要返工(按:好低能,下次點都唔制),想早些執東西同訓覺,所以呈商兩名團友可唔可以搭的士,哈哈,就俾我做埋最後一刻的濶太吧

沒有留言:

張貼留言