2009年8月31日 星期一

泰hea之旅-總結篇


今次係小小的人第三次去曼谷了,不過要數真正自遊行,今次才算第一次(上次只有其中兩天自己去玩,要計劃的東西不多)

係安排行程時,真係幾勞心勞力,因為要格價,要看評價(呢度好花時間),又要度時間,度景點之間的遠近問題,想預約時又無了原先想要的booking,跟住再預約其他日子,成個行程差不多要再重整,真係牽一髮動全身,跟住又無端端發現某景點同景點明明係附近(看地圖也是很煩的事,哈哈),但又分了兩天去,我地又要撥亂反正,再排過行程以免走回頭路,哈哈,跟住變左要再改booking

哈哈,係咪覺得我地好煩,但因為吸收左上次去東京的經驗,我覺得有一個好的計劃,先可以善用哂所時間,雖然話要hea,但我都想係短短四天的時間,試哂所有想去的食肆同spa,咁樣先唔會後悔嘛

所謂勞心勞力,其實都係講下,因為當我一邊計劃行程時,其實我都好享受呢個過程,而我亦好滿意今次o既安排呀

遊泰小貼士:

1.          如果有34人,強烈建議搭的士,因為每一程(不計機場至酒店那些)每人大約都係$2.5$5到,比搭鐵路要方便同平。(就算得2個人,如果唔肯定某些地方的位置,都值得搭架,費時係條街到乾蒸嘛)

2.          記住要話用咪錶呀,不過如果真係蝦你去到好偏遠地方而又搵唔到的士,都要議個合理價

3.          要唱錢記住去Big C Super Rich,會高一點。

4.          而家好多較出名的食肆同做spa的地方,都可以係網上預訂,咁係安排行程上會方便得多。

5.          趁住係酒店時,搵人幫你將 d地方名譯成泰文,咁問起路來會方便多了

6.          唔好信哂網評,哈哈

沒有留言:

張貼留言