2009年3月10日 星期二

聖誕東京之旅Day4-Part1

登登登登,千喚萬喚的Day 4終於出場了

今日的節目係整個行程最好玩的

有小小的人做領隊,當然是最吸引吧

Morning Call,依然失敗,要九時才出發,但我地今日係去築地,唔會應該早些去嗎?人家中午便收市了

算吧,我們還是要順應下睡魔。


酒店外觀,無咩view可言


乘JR來到築地,毫無難度,因為領隊好有planning!


K小姐,這個是甚麼,我記得有叫你影低佢個名的


黎到築地市場La,好多野買



我地無去到旅遊書介紹甚麼壽司大這些名店,因為排隊排得好恐佈,只求其找了一間,都唔錯架


全部都是手握的,唔怪得又等幾耐




我地發現日本人都幾大食,佢地每人都會自己叫上面那碟來看,for one person only!仲要再叫其他野食tim,好誇


食得好飽,有些也真的不錯(我搶了的蟹棒很好味!!三文魚腩也真的入口即溶),不過又唔係旅遊書講到真係好驚天地泣鬼神咁好食,每人約二百蚊港紙左右啦

食得飽飽,大家就去掃乾貨了,真係好多野買,但又好人,街市wor,梗多人,行得咁上下,小小的人見大家無離開o既意欲,覺得唔太對勁la,要催促下佢地先,唔可以miss下個行程架!!

哈哈,經過我再三催促,我知團友好唔想走,但都無辦法,我今日話哂事!最重要係,下個景點係本團絕不容有失的必去點,一定要走la(老實說,我自己都未買夠)

想知有咩景點非去不去,請聽下回分解

萬勿錯過!!!

沒有留言:

張貼留言