2015年4月15日 星期三

西貢橋咀島半天遊



復活節,周圍都人山人海,去邊都多人,我地始終情繫郊外,就豁出去一齊迫啦(後來先知長州迫了幾萬人,好恐怖)



朝早要去旺角覆診,姑娘三度漏藥,累我唔見左成個鐘,好氣結!!

差不多成十二點幾先食個早餐,貪方便係附近好彩飲茶,又貴又唔好食,黑名單


去到西貢已快將兩點,真係超多人,我懷疑自己有強迫症,好驚見到咁多人,其實入黎時無諗過做咩,一見到咁多人我已經想閃,好彩見到去外島既船,見咁耐無去過橋咀島,就去下啦,因為之前去過兩次都行唔到連島沙洲。我明明記得以前係塔藍旗,但朋友仔堅時話係紅旗,就信佢啦,點知~~

假日紅旗去橋咀島加睇石來回五十蚊一個人,淨係去橋咀島就三十蚊,我地見無野做,就去埋睇石~~


呢日天氣一般,成日想落雨咁

途經橋咀島
 

呢個洞又幾得意



龜定兔,都係自己想像啦


遊左半小時船河,就去番橋咀島


超多人呀~~真係好驚,我諗我真係越來越"宅",見到人多甚麼興味都沒有~~



好彩呢個連島沙洲好好玩,我都搵到好多蟹仔,魚仔同螺~~上了很好的生態課
  
我地係石隙間尋寶


見到魚仔嗎,佢既保護色好掂,都幾大條

呢隻蟹反肚了

好多螺呀





有專業堀蜆的人,好厲害


海水好靚


去到對岸再往山行,都唔算難行





最高點


再往下走


別有洞天





繼續搵到好多精彩畫面,蟹仔好得意,想不到一個小小的水窪已經可以孕育這麼多生機~~大自然這麼好,給我們這麼多歡樂~~我們人類真的很壞~~



影唔到兩隻蟹打交~~水不停湧進來~~


 我矢志要買過更好的鏡頭,才能捕捉牠們的神態



因為怕漲潮,我地決定要返過去了~~

連島沙洲的另一邊相對少人,可以吹下海風,聽聽浪濤~~


上次來的時候還在燒烤,真的是那些年了~~


係呢個時候我地發覺越來越多人係碼頭等船,藍旗、貓記都有很多船接走乘客,唯獨紅旗,完全無影!!碼頭上只見紅旗的乘客在苦等!!


我地數著數著,大概每四架藍旗才有一架紅旗,實在不對勁!


我地跟住都閃去排隊,藍旗、貓記太多船了,他們反而叫我們紅旗的人上船,收十蚊一位,我就係唔憤氣,明明已經俾哂錢,但佢竟然無船,無理由又要我再俾錢去塔另一公司的!等左好耐紅旗終於出現,我地都排左差不多四十分鐘,是格硬迫上去的,很多人要坐在船頭上,好危險。呢個時候差不多六點(佢聲稱是尾班),但島上仲有幾十人等紅旗,真係不得了。大家如果乘街渡去外島,我絕不推介塔紅旗,藍旗、貓記班次密,而且船較新,價錢還要一樣的!朋友仔很明顯記錯,我地上次係塔藍旗的!!


本來夜晚諗住去滘西洲練習場玩下golf同食buffet,不過竟然full左,假期真係咩都爆~~咁就決定食海鮮啦~~

岸邊的海鮮檔不停會有人sell你,點解我會俾全記sell到,全因為佢講左一句我們地方乾淨企理,哈哈,就係咁簡單,都無咩睇佢有甚麼好食就上樓了


其實全記另外仲有間總店係大街,不過呢間看上來裝修比較好,我地就去了這間!!


本來可以坐室外,望海的,呢日天氣唔凍唔熱最適合不過,可惜侍應話會有人食煙,咁我地就坐番室內啦


環境真係幾唔錯,坐得舒服 (但洗手間真係要注意下衛生情況)

我地揀左二人餐$478全包宴,411糖水,價錢合理


芝士龍蝦伊面,好好食呀,夠芝~~(可惜手震了,為什麼用samsung總是這樣的,用iphone時很少手震呀~~) 


薑蔥炒蟹,不俗,略嫌細左少少


粉絲蒸元貝,夠大隻,粉絲很入味


䒱魚,都䒱得幾滑


油菜,已經沒有多餘"胃"置了


紅豆沙,為豐富的海鮮宴劃上完美句號~~


除了離島,在香港我最喜歡到的始終是西貢,無論大街、外島、更遠的行山徑,都是港人的後花園,下次真想去東霸看星星,不過一定要揀閒日,人太多真係不太理想啊~~

沒有留言:

張貼留言