2015年3月23日 星期一

海下健步行



繼續我的charge電之旅
今次決定去海下逛逛,對上一次去已經差不多七年了,時間~~好可怕~~

當然要飲個早茶
 
 

在西貢市中心有小巴直入海下,時間約需半小時
記得問下司機尾班車幾點開,因為班次幾疏下

上次來我們有去參加導賞團,今次就自己走走吧

上次來我們係呢間茶室食過海膽炒飯,唔錯的,不過今次我地自備了乾糧,所以無食了

今日無咩太陽


水清沙幼

夏天可以來玩獨木舟
 
 


 山路幾好行

真係有珊瑚的,不過唔係太影到



簡易乾糧

好耐無整過沙律醬撈吞拿魚面包了,今次加埋茄汁豆又係另一番嘗試
 食飽繼續出發

呢度有個WWF的水上屋,上次我地自己行到呢度便折返,今次決定繼續向山中走


呢段路有點悶,風景很一般,心諗係咪應該行番上次導賞團帶我地行沙灘那段路會好d??


柳明花明又一村,好大的海,肉眼也能遠眺海水清晰見底!!只要唔放棄,更好的一定在前面?!


呢段路有好多雀仔係度唱歌,係勁多,成千上萬咁,我地企係度聽左好耐,好開心~~



本來應該可以繼續去灣仔方向前進,聽說那裡的風景更美,但我的腳程太慢,唯恐趕不及尾班車,今次唯有放棄

行左呢邊

有紅樹林呀

海水好靚呀~~


係呢個時候我發現唔見左個相機蓋~~大驚呀,唔係第一次了,上次去墾丁也差不多搵唔返,今次係個山頭,點搵~~
見時間差唔多,心情又有些影響(我抗逆能力倒很差吧,哈哈)唯有折返,當然是地顫式搜索,行左咁耐,搵得番咩??

竟然搵返~~謝謝朋友仔的鼎力協助~~

返出西貢其實未肚餓,不過突然好想食雲吞麵,去左德興食,真係十年人事幾番新,懷念的,是當年那份年輕的心~~和最親切的味道~~

今天還試了菊花蜜,唔錯呀~~

返出去市區,其實好飽,不過都要食個飯,決定去食粥
所謂米芝蓮,真的很垃圾~~連個名都唔記得了
未食過咁難食的菜乾豬骨粥~~食多次德興雲吞麵好過

海下遠離市區,而且係保育區,人流小垃圾小,空氣清新,係charge 電好地方,我真係好鐘意西貢呀~~下次去邊好呢??

4 則留言: