2015年3月6日 星期五

運動札記



(以下呢篇野其實寫完一兩個月了,但一直唔記得post,諷刺係,呢段日子身體有很多小毛病,身邊的人都係,除左荷包大出血(確實是睇到可以買到兩部iphone 6了),最重要令我明白「身體健康」呢四隻字有幾咁重~~~係相當之重,重中之重,錢原來不是萬能,即使是小毛病,當佢輪住黎纏繞都真係好慘,所以大家都要有良好飲食習慣,要做運動,好好保養自己~~祝願大家都要身體健康呀~~)

運動札記

查實我係一個運動懶人,即係唔多做運動的人,不過好想寫一篇有關運動的感想,希望提醒自己要加加油~~
2014年應該是我近十年來,比較肯做運動的一年。因為年紀大,體檢報告唔多靚,身體亦開始出現很多小毛病,體重又只升不跌,我開始明白運動的重要性(太遲了吧),做人不能完全無運動呀~~

其實呢幾年都有跳下舞,但不是常規,2014年立下決心,大概一星期去跳一次,這項運動很好玩,流汗量極多,而且比較有趣味,所以keep 得幾耐下~~可惜我上開的班別最近不再開班,其他時間又唔太啱,所以唯有另覓其他團體,但貴好多呀,不過無辦法啦,原來太耐唔做運動真係會唔慣架,已經報左3月的課程,要努力!!流汗的感覺真的很好!!

2014年首半年我行了很多山,應該是說,每星期都會同媽媽去行山晨運,每次行兩至三小時,呢種運動要付出更大體力,每次行到上山頂都是汗流浹背!!但每次去到山頂見到好靚既景色又會好開心。而因為同跳舞雙管齊下,那半年我真的瘦了!!起碼不用包包面吧~~可惜之後媽媽腳患越來越嚴重,不能走斜坡,行山運動唯有暫停(我仲未發展到可以自己一個人行呀~~)

為左彌補沒有行山而失去的運動量,2014年下半年我開始跑步,但我發覺跑步需要的決心要大很多很多很多~~跳舞因為俾左錢所以會去~~行山因有伴所以也會去,但跑步呢,意志真的要好堅定,在家中要突然的起心肝換套衫落街跑已經係一大挑戰,落街之後一個人無人敦促又係一個問題,跑一兩個圈太攰就會想返屋企~~而且趣味性可以話係零,所以我其實唔太鐘意跑步,而家最叻都係一個月跑兩、三次,係有必要加大密度呀~~

做左一排運動,雖不至愛上,但有時抽唔到時間去做,就會覺得好唔慣,尤其係大時大節食左好多甜品,打邊邊呀,燒烤呀,放題咁,唔做下運動會好罪惡,覺得好多野囤積係腸胃度,雖然好似我咁hea咁樣做運動,係唔可以瘦到幾多身,但都好過完全唔郁,繼續囤積脂肪。(自我安慰中~~)

做運動最開心,係出一身汗之後沖番個熱水涼,那時候我會好覺特別精神,Keep 住流汗,強化心肺功能,Keep住可以瘦身,已經同朋友仔商討一星期打一次羽毛球大計(希望唔好又係得個講字)2015年加大力度!!!我要瘦呀~~

沒有留言:

張貼留言