2015年3月16日 星期一

大棠賞花記





巨蟹座經常受月亮星座影響,陰晴不定,呢期好需要呼吸大自然的氣息,洗滌心靈~~
但狀態不佳,要揀近屋企同易行的,最終選了行大棠
細過時候學校成日都會去大棠,近十年我都好少去,僅記得有次跟舅父去遊車河,仲係山上遇到眼鏡蛇,驚險~~另一次就係同班朋友由大棠行去大欖,仲要係夏天,行左五、六個鐘頭,仲以為自己會無命添,哈哈~~

先係朗屏西鐵站搵K66接駁巴士,但我地行錯路,又咁啱病情發作,痛死我,又搵唔到個站,真係人都顛。
車程大概二十分鐘,係總站前一個站落車就得。

附近有好多野玩呀~~
本來有行落去諗住望望,但沿路沙塵滾滾,我唔太鐘意,就決定繼續上山

呢段路也不算太難~~
 


 
開始見到這些洋紫荊的姐妹~~羊蹄,好靚呀~~滿山也是花


來大棠不一定要賞紅葉,盛開的花也很美~~其實大自然經歷四季會有不同景色,大家不要只著眼傳媒所報道的東西呀(不過這樣也好,起碼無人報道,唔洗同人迫,可以慢慢欣賞)
真係好靚,春天開的花特別動人


 見到佢地,心情大好~~


去到郊野公園了,可能我腳程慢,又掛住影相,都行左個多小時~~好大的草坡

美中不足是呢度下面有個賽車場,好噪,山上也聽到飛車聲,破壞了美好環境,無怪它不能成為新界西的後花園

我的龍貓樹下

這裡還有白色的,粉紅加白,太美了




跟日本、韓國相比,香港一點都不輸蝕!!香港人別老是崇洋吧








我們只想隨便逛逛,沒有特別預備乾糧~~不過真係行到好肚餓,好彩有呢包餅頂住


巨蟹座又發作了,我地係度坐左差不多兩個鐘,望下花,聽下雀仔唱歌,聞下草與花的香氣~~呢一刻真係好舒服呀,成個人開心哂~~(我開心其實也不是太難吧~~)
朋友仔本來想繼續向上走,但我又太懶了,決定下次再來~~
而家正值春天,香港好多地方都有靚花睇,連我屋企樓下都開滿洋紫荊,大家不妨去發掘下,路過時好好欣賞下啦~~
 
返出去元朗,食咩好呢~~元朗其實我也不是太熟呀
最終去了大榮華,碟碟$82

粟米魚肚羹,咸了少少

乳豬,唔錯

豉汁煎蝦,幾好,份量好多,蝦新鮮

羅漢素齋,呢個好難食,一pat 野,千祈唔好叫

點少得豬油撈飯,我怕油,只吃了一口,係好甘香既,不過都宜淺嚐了
好想食馬拉糕,但最少叫八件,只好作罷

送紅豆沙
服務好像越來越麻麻,但食物都仲係幾好,可以再來~~

Charge 了半天電,人真係要俾自己抖抖氣,我最愛這些活動~~

沒有留言:

張貼留言