2015年5月1日 星期五

龍鼓灘尋白海豚暨燒烤半天遊




星期日,諗來諗去都係情繫山水,但又唔想長途跋涉去離島呀、西貢呀,但我屋企附近又無咩好地方,最後決定去呢度~~

就係龍鼓灘喇,如果係屯門市中心乘接駁巴士,只需$4.X,但要塔成45分鐘,因為佢不停兜路,但當遊車河就真係抵到爛。至於我因為可以係中途站上車,30分鐘到就可以去到,都幾方便~~(說真的,像我們這些新界人,去邊都要起碼最少一個鐘交通,有時都覺得好灰、身心俱疲架~~)

我地大概兩點幾去到,見到有人玩滑浪(我其實唔知叫咩),又幾得意wor,一眨眼那個人就會飄到好遠,好勁呀~~




呢隻究竟係咩?? 
 
我地決定行上山


黎左咁多次都無行上去呢個白海豚瞭望台睇過,雖然都知而家咁多填海同海上工程,唔會再見到白海豚,不過都有少少冀盼,就好像當年係大澳岸邊見到海豚躍上水面的情景,好感動

大概都係用左十分鐘,不過因為很高,其實都幾攰~~

最後當然是看不到牠們,但看著這個無敵大海,真係好舒服,真心希望政府能為這個大自然多留一線~~



繼續向山上走,途人都說這座山剛被山火燒了,真的很可惜~~
 突然前方出現一群會移動的東西

細看之下,有為數八、九隻的狗群迎面而來,堅驚~~
我走不動了,真係驚,決定折返~~

返落山正時日落時份,找緊時候影相


我地又去左海邊燒烤場燒烤,假日$110 一位(包一支水和一罐飲品,無限時),坐海邊加10蚊,咁當然坐海邊,都算佢無咩點加價,不過當日係假日,勁多人,我的強迫症又發作,真係寧願平日才來


食物質素都無咩要求,普通燒烤也不需要山珍海錯,能夠和喜歡的人和喜歡的景色共度週末,真是一件很開心的事呢~~
不過燒烤真的極熱氣,即使當晚飲了蜜糖水,第二天我的熱氣病又發作了,怪難受,跟住一連串出風爛雖然唔知有無關,熱氣的東西真的不能經常吃~~

沒有留言:

張貼留言