2015年6月13日 星期六

開心海洋公園之旅



前排天氣好唔穩定呀,成日落大雨,不過小兒甥女放sem break,一早應承左同佢去海洋公園,而且仲買哂飛,點算呢~~最終決定博一博,如果真係落大雨就即閃,可惜媽媽唔舒服,最終都去唔到~~
對上一次來都不足一年,除左多左個樹熊館好似無咩新野,不過今次同小兒甥女再來(上次同佢來還只是三歲呀),好開心呀
天公算造美,一早出發,天陰陰但無落雨,仲有點涼意,唔錯!加上天文台話明呢日天氣差,而且係平日,比假日少來了五成人,正!!!(基本上所有館都係直入,除左䌫車排下隊,其他都唔洗,very good!!
第一時間閃去乘䌫車,只排了十分鐘,爽
本來想去激流,點知維修呀,走左去玩踫踫車,雖然小最愛未夠年紀自己坐,但佢話好好玩,之後仲玩多次添!!
今次揼青蛙我地好勁呀~~

全部是小最愛自己揼回來的!!叻女!!佢開心左成日,小朋友真係好簡單~~

跟住去左玩摩天塔,零人排隊,爽

去左鯊魚館,成個館計埋我地得十個人,超級勁呀~~小最愛最鐘意睇解說,加上無人,可以逐一細讀,所以呢個館睇左好耐呀~~而我仲幫工作人員做左有關保育既問卷,真係好認真架,入去前同出來都要各做一次,最後送左個好靚既海豚環保袋俾我地呀,嘻嘻
再去魔天輪,想落雨咁,竟然開始覺得凍~~
出發去食飯,我地去左冰極餐廳,window seats!! 同企鵝一齊食飯,記住book的時候要request 定,因為得四張枱最貼近玻璃屏幕的!當然一有企鵝游近,成班大人細路會衝前影相,食野時有少少覺得disturb啦,不過可以同企鵝咁接近,我覺得好唔錯呀

呢度main course分一人份或二人份,我地揀左卡邦尼太子意粉、蕃茄汁吉列豬扒飯同小食併盤(有芝士薯條、洋蔥圈同雞翼),全部都好食

跟住參觀冰極天地,呢個館就最多人,好彩我地頭先已經睇左好耐,而呢度我真係凍到漏哂鼻水,明明已經著番風褸先入去行,好凍!誇到覺得甩肺咁,頭痛欲裂~~返屋企要即食藥呀~~~~(我記得上次來完全覺得唔係太凍的!)(而我參觀完呢度開始跌watt~~
之後就開始落兩,都算感恩,玩到三點先落出,而且也不算大雨,我地行埋水母館就落番山。

雖然話人唔多,但係等䌫車期間(已經落緊雨,頗狼狽)始終都要同兩位自由行大媽開拖,又打尖!!!佢地真係好乞人憎,我相信佢地係後面已經打左好多同胞的尖,但當然去到我地到就梗係唔肯過佢!!而今次工作人員比我地更狠(可能因為當住他面前打尖),叫佢地如果再打尖就落番去再排過!我俾十個讚呢位工作人員!!
落番山,雨停了,真好。跟住去左我最愛的樹熊館~~牠們也真太寂寞了吧,住在澳洲的樹熊應該比較幸福



之後還去了小最愛一定要去的熊貓館,看著自由人對牠們又敲窗又吹口哨,我真替這些動物同工作人員感到煩心!!

睇埋海洋奇觀就走了,玩到人家要關門了,真是盡慶的一天~~

沒有留言:

張貼留言